معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان :

ضرورت اصلاح فرایندها برای ارائه کالا با قیمت مناسب به مصرف ‌کننده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اهمیت ارائه کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب و منطقی، گفت: باید با اصلاح برخی فرایندها در تولید و عرضه کالا موجب تامین حقوق مصرف کنندگان را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان زنجان، با بیان اینکه تامین حقوق مصرف کنندگان به منزله اجحاف و یا نادیده گرفتن حقوق توزیع کنندگان نیست، اظهار کرد: باید مطابق با اهداف پیش بینی شده و اصلاح منطقی فرایندها می توان زمینه بروز سوءاستفاده های احتمالی را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه در برخی حوزه ها نیازمند حذف و یا مدیریت واسطه گری هستیم، افزود: برخی واسطه گری ها مابین تولید و مصرف، موجب افزایش بی رویه قیمت کالاها می شود که ضرورت دارد با مدیریت مناسب نسبت به اصلاح این شرایط، اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با تاکید بر اینکه برای احداث بازارچه های میوه و تره بار طی ماه های گذشته تاکیدات زیادی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: متولیان این حوزه در یک هفته آتی نسبت به معرفی زمین برای واگذاری و یا بهره برداری به مدیریت شهری اقدام کنند تا توزیع اقلام مهم این بخش برای مردم تسهیل شود.
وی خواستار اهتمام جدی مدیران حوزه تنظیم بازار استان در خصوص مدیریت بر بازار مصرف شد و تاکید کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، ضروری است مدیریت مناسب بر قیمت اقلام اساسی مردم انجام شود.

ارسال نظرات