نظارت مسئولان بر بازار تاکید امام جمعه لیکک

امام جمعه شهر لیکک در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به عملکرد این ستاد خواستار تجدید فعالیت بیشتر و تجدید نظر در مورد افراد غیر عضو این مجموعه شد و گفت: با آموزش در زمینه علوم دینی و آسیب‌های اجتماعی می توان زمینه حذف خرده فرهنگ های نابهنجار در جامعه را به حداقل رساند.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
حجت الاسلام افروغی در ادامه آموزش مدیران شهرستان را در حوزه احکام دینی و قرآنی از ضروریات دانست و افزود: در سال جاری زمینه شروع این آموزش فراهم شود.
افروغی اضافه کرد:با توجه به شروع ماه رمضان اداره صنعت، معدن و تجارت باید در زمینه تهیه و توزیع کالا‌های اساسی اقدام کند و همچنین بر قیمت‌ها نظارت مستمر داشته باشد.
امام‌جمعه لیکک با انتقاد شدید از افزایش بی‌رویه قیمت کالا‌ها در سطح شهرستان گفت: مسئولان باید بر بازار نظارت داشته باشند و قیمت‌ها را کنترل و با متخلفان به جد برخورد کنند.
احمدپور دادستان شهرستان بهمئی هم گفت: یکی مهمترین راهکار‌های دین اسلام جهت پیشگیری از وقوع جرم امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: در راستای تحقق پیشگیری از وقوع جرم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند با عضویت افراد توانمند و معتمد منطقه و محله به این مهم دست یابد.
نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، برگزاری مراسم‌های مذهبی، کنترل تالارها، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
ارسال نظرات