خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

هزینه‌کرد 300 میلیون تومان برای روشنایی مزار شهدا در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در بحث روشنایی مزار شهدا در سال 96 اقدامات خوبی انجام شد و 300 میلیون تومان سال گذشته در این راستا هزینه شد که بخش عمده‌ای از کار انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

هزینه‌کرد 300 میلیون تومان برای روشنایی مزار شهدا در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین توکلی مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با حضور در شرکت برق استان همدان ضمن دیدار با مدیرعامل این شرکت از فعالیت‌های فرهنگی و امور ایثارگران این شرکت بازدید به‌عمل آورد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با توجه به ابلاغ نظامنامه در شورای فرهنگی که از سال 90 به صورت مستمر در شرکت تشکیل شده، امور ایثارگران را در قالب آن پیگیری می‌کنیم.

محمدمهدی شهیدی افزود: علاوه بر بخش فنی در بخش فرهنگی نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و در این زمینه در سطح کشور و استان حائز رتبه هستیم.

وی با اشاره به کمک‌رسانی شرکت در زلزله سرپل ذهاب ادامه داد: اعزام نیرو و تجهیزات حدود 400 میلیون تومان، تأمین برق برای بخش‌های مختلف از قبیل چادرها و... از اقدامات انجام شده در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در بحث روشنایی مزار شهدا نیز در سال 96 اقدامات خوبی انجام شد و 300 میلیون تومان سال گذشته در این راستا هزینه شد که بخش عمده‌ای از کار انجام شده است.

وی ادامه داد: تخصیص رفاهیات و بکارگیری نیروها و استفاده از توان ایثارگران نیز از دیگر اقدامات اجرایی شرکت در حوزه امور فرهنگی و ایثارگران بوده است.

* شرکت توزیع نیروی برق همدان یکی از شرکتهای موفق استان همدان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه ابراز داشت: سالانه حدود یک هزار انشعاب رایگان در استان همدان به افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی، جانبازان و... واگذار میشود که از این تعداد سالانه حدود 250 انشعاب به خانواده شهدا و جانبازان تعلق دارد.

سعید فریدونی با اشاره به محاسبه بهای انرژی خانوادههای شهدا و ایثارگران افزود: همچنین 80 کیلووات ساعت نیز در ماه برای جانبازان 70 درصد به بالا انرژی مصرفی آنها رایگان محاسبه میشود.

اشرفی سرپرست معاونت برنامهریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز عنوان کرد: دستورالعملها و آئیننامههای ابلاغی مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران را کدگذاری و اطلاعرسانی میکنیم که لازمالاجرا بوده و در مدیریت سیستم یکپارچه نیز وجود دارد.

حسین توکلی مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه ضمن تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: این جای خرسندی است که مدیر این شرکت برادر دو شهید بوده و در گمنامی در حال خدمترسانی است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یکی از شرکتهای موفق استان است، افزود: اعتراضات مردمی نسبت به این شرکت که بیشتر با مردم در ارتباط بوده نسبت به دیگر ارگانها، کمتر است.

وی در پایان با بیان خاطراتی از شهید فروغی از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در خدمترسانی به مردم به ویژه خانوادههای شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات