توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه رضوانشهر

بیش از 100 تن بیمار روستایی رضوانشهری ویزیت شدند

بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه رضوانشهر بیش از 100 نفر از بیماران را در مناطق روستایی به‌صورت رایگان ویزیت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۸۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار باهدف حفظ و ارتقای سلامت و ایجاد دل‌بستگی‌های عمیق به‌گونه‌ای که ارتباط میان آحاد مردم با گروه‌های خدمات رسان، از سطح ارتباط معمول اجتماعی به سطوح عمیق و روابطی عاطفی تبدیل می‌شود و رسیدن به این هم مستلزم داشتن روحیه‌ای جهادی و رابطه‌ای پایدار و مستمر و مطلوب با مردم منطقه است.

سازمان بسیج سازندگی ازجمله نهادهایی است که در سال 1374 رسماً فعالیت خود را آغاز و با استفاده از ظرفیت‌های عظیم انقلابی و با بسیج جامعه پزشکی با بهره‌گیری از پزشکان، پرستاران و بهورزان بسیجی برای ارتقای سلامت و بهداشت در مناطق محروم گام‌های مؤثری برداشته است.

در همین راستا با فعالیت و همکاری بسیج سازندگی در قالب طرح جامعه پزشکی سپاه ناحیه رضوانشهر با ایجاد ارتباط مؤثر و پایدار از طریق خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار محروم، در دومین مرحله طرح شهید رهنمون با ارائه خدمات پزشکی ازجمله خدمات دندانپزشکی و مشاوره‌ای در روستای اورماملال رضوانشهر اقدام به ویزیت رایگان بیماران کرد.

در طرح شهید رهنمون اجراشده در شهرستان رضوانشهر دو تن از پزشکان عمومی و یک نفر دندان‌پزشک و یک نفر مشاور بهداشتی به همراه دو نفر بهورز، 139 بیمار در روستای اورماملال رضوانشهر را ویزیت رایگان کردند.

اهدای اقلام دارویی به ارزش سه میلیون و 520 هزار ریال به‌صورت رایگان در بین بیماران از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی در روستای اورماملال شهرستان رضوانشهر بود که صبح روز پنجشنبه به مردم این منطقه محروم ارائه شد.

گفتنی است طرح شهید رهنمون، مربوط به خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی است که با محوریت خدمات پزشکی در حوزه دهان و دندان در محدوده جغرافیایی تعریف‌شده برای کنترل و نتیجه‌گیری بهینه در هر منطقه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات