خبرهای داغ:
وعده شهردار نهاوند محقق شد؛

آغاز نهضت آسفالت در نهاوند

شهردار نهاوند از آغاز عملیات اجرایی نهضت آسفالت در سطح شهر با تجهیز کارخانه آسفالت این شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و تولید ۸۰ تن آسفالت در ساعت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۹۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

آغاز نهضت آسفالت در نهاوندمحمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: عملیات اجرایی نهضت آسفالت در سطح شهر با تجهیز کارخانه آسفالت این شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و تولید ۸۰ تن آسفالت در ساعت آغاز می‌شود.

 وی گفت: فرسودگی و خرابی آسفالت  خیابان های شهر و معابر و محلات پر تردد شهر از مشکلات عمده شهروندان و مطالبه جدی شهروندان است.

شهردار نهاوند تصریح کرد: شهرداری نهاوند با تجهیز کارخانه آسفالت پس از سه سال تعطیلی اقدام به اجرای عملیات آسفالت بر اساس اولویت در سطح شهر نموده است.

وی افزود: در نظر داریم در سه حوزه مرمت، لکه گیری و روکش آسفالت خدمات قابل ملاحظه ای به شهروندان ارائه دهیم.

حسین پور با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان،اضافه کرد: آغاز نهضت آسفالت در معابر، ضمن رفع برخی محرومیت‌ها، به بهبود چهره عمومی شهر، ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی در شهر  منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه محل‌هایی كه نياز به روكش یا ترمیم چاله دارند، روكش گذاری و ترميم ترانشه ی آنها، انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری با جدیّت مسئولین اجرایی و همت ویژه واحد  فنی و عمرانی، در اقدامی بی سابقه براساس طرح نهضت آسفالت با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر که همواره مشوّق فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری بوده است، خواهد توانست خدمات شایسته‌ای را به شهر و شهروندان ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات