خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

ارسال یکهزار و 600 تن کمک‌های مردمی آذربایجان‌شرقی به کرمانشاه/ جهادگران در 13روستا فعالیت داشتند

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی در مورد کمک‌های مردمی ارسال شده از این استان به مناطق زلزله‌زده، گفت: طی این مدت 137 کامیون و تریلی یک‌هزار و 600 تن کمک‌های مردمی آذربایجان‌شرقی را به مناطق زلزله‌زده منتقل کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۱۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود:  همچنین یکصد کانکس با استفاده از ظرفیت خیران تهیه و 26 حمام و 24 دستشویی و 206 سکو در روستاهای تحت پوشش ساخته شده است.

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار کرد: از نخستین ساعات پس از وقوع زلزله در مناطق غرب کشورهماهنگی های لازم  صورت گرفت و جهادگران آذربایجان‌شرقی از روز دوم در منطقه مستقر شدند که تاکنون  11گروه حهادی شامل 160 نفر از جهادگران با سازماندهی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور داشته و فعالیت کردند.

رزمی اضافه کرد: پس از بلوک‌بندی روستاها در مناطق زلزله‌زده، 13 روستا به جهادگران آذربایجان‌شرقی محول شد که این روستاها در دورترین نقاط کرمانشاه بودند، این روستاها آنقدر دور بودند که خود اهالی روستاها نیز فکر نمی‌کردند کسی بتواند آنها را پیدا کرده و جویای احوال آنان باشد.

وی با اشاره به حضور جهادگران تیم پزشکی نیز یادآور شد: در این مدت تیم پزشکی و پرستاری در منطقه حضور داشتند، پزشکان متخصص کودکان،زنان، زایمان و سایر پزشکان در بحث خدمت‌رسانی حضور فعالی داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها