فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

خداوند به شهدا تا روز قیامت عزت و عظمت داده است

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در گلزار شهدا با قرائت حمد و سوره به شهدا ادای احترام نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۶۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: خداوند به شهدا تا روز قیامت عزت و عظمت داده است. آن‌قدر خدا به شهید امتیاز داده است که هیچ جای ناراحتی برای دیگران از شهادت شهید باقی نگذاشته است که غصه بخورد که چرا فلانی شهید شد، بلکه باید به شهید غبطه خورد که چرا این اتفاق برای ما نیفتاده است.
وی افزود:پیغمبر خدا در جنگ احد به امیرالمؤمنین بشارت شهادت دادند؛ اما حضرت خیلی برای این امر عجله می‌کرد، هنگامی‌که پیغمبر این رفتار حضرت را دیدند از ایشان پرسیدند: «کَیْفَ صَبْرُک‏ علی شَهادَةٍ» چقدر بر شهادت صبور هستی؟ حضرت در جواب پیغمبر فرمودند: «لَیْسَ هَذَا مِنْ مَوَاطِنِ‏ الصَّبْرِ وَ لَکِنْ مِنْ مَوَاطِنِ الْبُشْرَى وَ الشُّکْر» شهادت از مواضع صبر نیست؛ زیرا در او سختی وجود ندارد بلکه جای شادی و شکر دارد.
وی همچنین اذعان کرد:اولین قطره خون شهید که به زمین ریخته می‌شود؛ به او هفت جایزه می‌دهند، آمرزیده می‌شود، بهشت برای او آماده است، کانون توجهش خدا می‌شود؛ پیغمبر به جابر فرمود:: تنها کسی که در قیامت بدون حجاب و واسطه باخدا صحبت می‌کند شهید است؛ زیرا بالاترین چیز خود که جانش باشد را درراه خدا فدا کرده است.
ارسال نظرات