هنرمند پیشکسوت در استان البرز مطرح کرد ؛

دشمن برای حذف فرهنگ دفاع مقدس هر کاری می‌کند

هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در استان البرز گفت: امروز انقلاب اسلامی به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس الگوی سایر کشورهای اسلامی قرارگرفته و زنگ خطری برای دشمنان محسوب می‌شود، لذا دشمنان برای حذف آن فرهنگ هر کاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۴۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عبدالله باکیده هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در استان البرز گفت: جشنواره بین‌المللی تبیین جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ به میزبانی استان البرز افتخار بزرگی برای این استان است و این جشنواره می‌تواند به یک برند فرهنگی خوب در استان تبدیل شود.

دشمن برای حذف فرهنگ دفاع مقدس هر کاری می‌کند

به گفته وی، هدف از برگزاری این جشنواره ثبت لحظات تاریخی و کشف استعدادهای جوان درزمینهٔ دفاع مقدس است.

این هنرمند البرزی بابیان اینکه استان البرز یک گنجینه بزرگ بنام لشکر سیدالشهدا دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه استان البرز فیلم‌سازان فعال و خوبی دارد لذا فیلم‌سازان می‌توانند از این گنجینه استفاده کرده و آثار فاخری با موضوع جشنواره تولید کنند.

باکیده تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در کشور بسیار لازم است زیرا ما هرچقدر نسبت به فرهنگ تاریخی سندیت بیشتری داشته باشیم می‌توانیم به ماندگاری آن فرهنگ در جامعه کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر روشی برای حذف فرهنگ دفاع مقدس در کشور ما استفاده می‌کنند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس الگوی سایر کشورهای اسلامی قرارگرفته و زنگ خطر ویژه و خاصی برای دشمنان محسوب می‌شود.

باکیده با تأکید به اینکه این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شده است، گفت: ارسال آثار از تمام نقاط دنیا نشان‌دهنده آن است که فرهنگ دفاع مقدس دغدغه همه کشورها می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها