خبرهای داغ:

نمایندگان شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت با فرمانده سپاه چالدران دیدار کردند

نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده و مانع دستیابی دشمنان اسلام به اهدافش شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۰۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در جریان دیدار با فرمانده سپاه چالدران گفت:نگرش و تفکر سپاه پاسداران بر گرفته از ریشه های اعتقادی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که با داشتن روحیه شهادت طلبی از ارزشهای والای اسلام و نظام  اسلامی دفاع می کند .

عین الله شریف پور با بیان اینکه سپاه از جنس خود انقلاب و مولود انقلاب است افزود :امروزه هدف آمریکا و استکبار جهانی با بوجود آوردن داعش و حمایت از آن به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار آنان به دست خود بدون دخالت مستقیم این کشور بود .

وی اضافه کرد: الحمداله سپاه با صدور انقلاب به کشورهای منطقه از جمله سوریه ، لبنان یمن و نابودی داعش در کشورهای سوریه و عراق توانست اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را دراین مناطق به نمایش بگذارد .

فرمانده سپاه چالدران نیز در این دیدار با اشاره به نقش موثر سپاه در امر محرومیت زدایی و امر سازندگی از این نهاد مقدس به عنوان بزرگترین نهاد کشور در عرصه های مختلف از جمله عمران و آبادانی روستا و مناطق محروم یاد کرد و گفت:امسال افزون بر ۴۰ طرح بسیج سازندگی با صرف اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و روستاهای مرزی و عشایر نشین در دست اجرا است .

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با بیان اینکه امروزه سپاه در این شهرستان همگام و همراه با نیروهای امنیتی و مرزبانی عهده دار تامین امنیت مردم منطقه است افزود :در حال حاضر در تمام مناطق این شهرستان همانند سایر کشورامنیت پایدارحاکم می باشد.

 

ارسال نظرات