خبرهای داغ:
فرماندار هشترود:

نخبگان هشترود حس تعلق خاطر به منطقه خود داشته باشند

فرماندار هشترود در همایش تجلیل از نخبگان، جوانان، قهرمانان، مدال آوران و جوانان برتر این شهرستان، گفت: جوانان مغز سیستم توسعه هستند از این رو جوانان نخبه هشترودی باید در توسعه اقتصادی منطقه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان افزود: پیشرفت و توسعه باید بر مبنای تفکر و منطق باشد بنابراین پیشنهاد می شود برای تحقق این مهم یک اتاق فکر در شهرستان با همکاری نخبگان و جوانان شهرستان راه اندازی شود تا بتوان از نقطه نظرات آنان در پیشرفت شهرستان استفاده شود.

وی استفاده از نخبه های فکری و ابزاری در نیل به توسعه شهرستان را ضروری دانست و اظهارداشت: پیگیری امور جوانان با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های آن ها منجر به نتایجی مطلوب خواهد شد.

امینیان اضافه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان به نسبت ارتباط خود با جوانان، تعدادی از فعالان جوان در حوزه تخصصی خود را شناسایی کرده و معرفی کنند و شورای مشورتی جوانان متشکل از جوانان فعال شهرستان در عرصه های گوناگون شکل بگیرد.

وی خواستار معرفی توانمندی ها و ظرفیت های هشترود در سطح استان و کشور شد و گفت: نقش نیروی انسانی توانمند در توسعه پایدار نقشی بی بدیل است و آینده شهرستان بدست جوانان رقم خواهد خورد.

نخبگان هشترود حس تعلق خاطر به منطقه خود داشته باشند

در این همایش با دستور فرماندار از نخبگان - جوانان برتر و مدال آوران ورزشکار شهرستان با کالای ایرانی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها