خبرهای داغ:

فرمانده سپاه نقده با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نقده به همراه اعضای شورای فرماندهی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام محمود ابراهیمی امام جمعه شهرستان نقده دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۰۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار صمیمانه حجت‌الاسلام ابراهیمی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان سپاه نقده، اظهار کرد: سپاه یکی از یادگارهای ارزنده و قیمتی امام راحل است که در سال‌های متمادی پس از تاسیس نشان داده است که در حراست از مرزهای اعتقادی و انقلابی چقدر موثر و فعال عمل کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه باید پناهگاه همه مردم باشد، افزود: سپاه یک نهاد فرا جناحی است ودر حفظ تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر عرصه ای باید ورود کند.

ابراهیمی گفت: ما باید سپاه را بیشتر از هر وقت تقویت کنیم. برخی چشم دیدن سپاه را ندارند و میگویند سپاه تجارت میکند در حالی که سپاه در اقتصاد کمک حال دولت و نظام است. سپاه دنبال سود آوری نیست بلکه هدفش خدمت به مردم است.

امام جمعه شهرستان نقده در ادامه گفت: متاسفانه در داخل برخی چشمشان به ظرفیت های خارج از مرز است این در حالی است که سپاه همه چیز را بومی میکند و نگاهش به ظرفیت های داخلی است.

ابراهیمی در پایان به تغییر فرماندهی سپاه نقده اشاره کرد و گفت: این انتصاب را به فال نیک میگیریم و این چنین تغییراتی ناگزیر اتفاق می افتد و از زحمات فرمانده پیشین هم سپاس گذاری می کنیم.بومی بودن آقای برنا و اقامت دائمی ایشان در شهرستان، تجربه کاری گرانبها و اشرافیت به حساسیت منطقه از جمله نقاط قوت انتصاب آقای برنا به سمت فرماندهی نقده است.

در ادامه برنامه فرمانده جدید سپاه نقده جناب سرهنگ برنا گفت: شهرستان نقده واقعا خدمت و محبت مضاعفی می خواهد و من امیدوارم با تذکرات امام جمعه محترم رضایت خدا و خلق خدا را جلب کنیم و ما اگر امروز بهره ای داریم از دامان ولایت داریم.

در پایان مراسم با اهداء لوح از زحمات امام جمعه محترم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظرات