خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای قانون نباید موجب نارضایتی مردم شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین معارفه معاون فرماندار بناب با اشاره به اینکه نقص قوانین از مشکلات اساسی موجود در کشور است، گفت: با وجود این مشکلات، مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای رفع مشکلات مردم استفاده کرده و به بهانه اجرای قانون، موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، رحیم شهرتی‌فر افزود: لازم است در برخی قوانین موجود کشور تجدیدنظر و برخی از آن ها لغو شود که در این خصوص مجلس شورای اسلامی باید در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده و اقدامات لازم را انجام دهد.
وی در ادامه امنیت حاکم بر کشور را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی دانست و ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای تأمی شهرستان بناب، خاطرنشان کرد: شاخصه‌های امنیت در این شهرستان نسبت به سال های قبل بهبود یافته و شاهد کاهش جرائم هستیم.

شهرتی‌فر از فعالیت 630 سازمان مردم‌نهاد در سطح استان آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های دولت، سپردن امور به مردم است و بر این اساس از فعالیت تشکل‌های مردمی و غیردولتی حمایت می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اصلی‌ترین وظیفه و نیاز امروز جامعه را حفظ وحدت و همدلی اعلام و تأکید کرد: نباید به هر بهانه‌ای همدیگر را تخریب کنیم و به اختلافات دامن بزنیم و هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد باید تلاش خود را به سمت هم‌افزایی سوق دهد.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت کشور در استفاده از نیروهای داخلی این مجموعه در پست‌های مدیریتی، گفت: استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی یکی از سیاست‌های وزارت کشور در این راستا بوده است.

در این آئین ضمن قدردانی از زحمات امین رفیعی، سرپرست فرمانداری بناب در مدت تصدی معاونت این فرمانداری، امیرعباس سلطان‌پور به عنوان معاون جدید فرمانداری بناب معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها