سردار معروفی:

هدف گذاری دشمن نا امید کردن ملت ایران است

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: با حمایت از حوزه اقتصادی و نگاه به توانمندیهای مردم استان حکم رهبری را با تولیدات استانی باید اجرایی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۰۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: باید مراقب باشیم این کلام نورانی را به یک شعار تبدیل نکنیم؛ این نامگذاری توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک فتوا، حکم و فرمان شرعی است.

وی با اشاره به این مطلب که شعار سال برای مسلمانان از دید اعتقادی فتوای یک مرجع تقلید و رهبر جهان اسلام است افزود: بیانات دیده بان تیز بین همیشه بیدار انقلاب اسلامی در مدت رهبری شان تهدیدات دشمنان را نقش بر آب کرده است و دشمنان در مدت ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی را نتوانسته از پای در آورد و تسلیم خود کند.

سردار معروفی گفت: تنها جایی که دشمن تصور می‌کند که شاید به نتیجه برسد در حوزه معیشت و اقتصاد مردم است؛ که طی سه سال گذشته رهبر انقلاب با فرایندی این حوزه را برای ما ترسیم کرده اند سال ۹۵ اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و سال ۹۷ تولید و حمایت از کالای ایرانی که این خود راهبردی در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمن است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که دشمن برای تسلیم کردن ملت ایران راهبرد و هدفگذاری دارد تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ملت ایران را نا امید کند؛ ما با حمایت از حوزه‌های اقتصادی و نگاه به توانمندی‌های خود و نگاه به درون کشور مصرف جدی تولیدات داخلی را تاکید داریم و با کشف استعداد‌های مردم می‌توانیم این نامگذاری و فرمان را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه سازمانی اش این فرمان را به عنوان یک حکم دیده و ابلاغ کرده است و به هیچ عنوان اجازه خریداجناس خارجی را نمی‌دهد.

معروفی ادامه داد: در استان الویت اول تولید محصولات درون استان است که در این راستا وظیفه و ابلاغ در حوزه جامعه و اقشار را داریم.

فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان تنها استانی است که تنوع محصولات را دارد و باید نگاه ما به تولیدات استان و حمایت از کالا‌های ایرانی نگاه سازنده و دقیق باشد به همین منظور در راستای فرهنگ سازی خرید اجناس ایرانی و تولیدات استان اجلاسیه تبیین و حمایت از کالای ایرانی را در استان اجرا کرده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تاکید داریم که همه مسئولین استان در امورات اداری خود الویت اول را در خرید تولیدات استانی قرار دهند تا تولیدات استان کیفیتش ارتقا یابد، به موقع تولید و به موقع دست مصرف کننده برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار