برگزاری محفل انس با قرآن در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان

همزمان با هشتمین روز از ماه پرخیر و برکت رمضان محفل انس با قرآن در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، در این آیین معنوی که با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خواني برگزار شد، قاریان ممتاز و برجسته استانی شور معنوی خاصی در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ایجاد کردند.

صادق حاتمی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع)، به عنوان دبیر اجرایی این مراسم نورانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: این محفل با تلاوت قاری ممتاز و برجسته استانی برادر زاهدی و دیگر قاریان اجرا شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره انس با قرآن، تصریح کرد: در این فـضای آلوده مـادیات، شایسته است در دریای بی کـران معنویت قـرآن کریم شنا کرد، تا از پلیدی های دنیا پاک شد و این، جز با انس مدام با این کتاب آسمانی ممکن نیست.

وی، به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم،دربین پایوران و سربازان می‌شود.

حاتمی، یادآور شد: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

ارسال نظرات