«بسته خبری کوتاه بسیج از شهرستان لنگرود»

برگزاری زیارت عاشورا و گل‌باران مزار شهدا تا دیدار با خانواده‌های شهدای حماسه سوم خرداد و حلقات صالحین

صبح امروز هم‌زمان با سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر چهار برنامه فرهنگی اجتماعی توسط سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و گل‌باران مزار شهدا

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، صبح امروز هم‌زمان با سالروز عملیات فتح خرمشهر مراسم ویژه گل‌باران مزار شهدای شهرستان لنگرود انجام شد.

در این مراسم خانواده‌های شهدا و ایثارگران و سایر اقشار نظامی و انتظامی شهرستان حضور داشتند و پس از زیارت پرفیض عاشورا دو نفر از قاریان ممتاز سپاه و نیروی انتظامی شهرستان لنگرود به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخته و سپس به‌صورت منظم و مرتب و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشتند.

دیدار با دو خانواده شهید عملیات بیت‌المقدس

همچنین صبح امروز هم‌زمان با سالروز عملیات فتح خرمشهر به همت سپاه ناحیه لنگرود برنامه دیدار از دو خانواده شهید عملیات بیت‌المقدس این شهرستان انجام شد.

در این برنامه از خانواده‌های شهیدان سید حسین درنگیده و تقی نادم که از شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان لنگرود هستند دیداری به عمل آمد و ضمن آرزوی علو درجات برای آن دو شهید و تفقد و دلجویی از این خانواده‌ها،نسبت به پیگیری برخی مشکلات نیز قول مساعدت لازم داده شد.

برگزاری حلقات صالحین

پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه حوزه حضرت قائم(عج)دیوشل سپاه ناحیه لنگرود حلقات صالحین خود را مانند سال‌های گذشته برگزار کردند.

این حلقات در هشت پایگاه مقاومت بسیج تابعه از ابتدای امسال با حضور بسیجیان پایگاه‌ها در حال برگزاری بوده و مربیان و سرمربیان حلقات در خصوص مباحث دینی و اعتقادی،احکام و اخلاق و بصیرت سیاسی مطالبی را برای حاضرین بیان می‌کنند.

ختم قرآن مجید

در ماه مبارک رمضان پایگاه مقاومت بسیج خدیجه از پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج خواهران کومله-اطاقور سپاه ناحیه لنگرود اقدام به برگزاری مراسم ختم قرآن مجید کرده است.

این برنامه هرروز صبح در مکان این پایگاه با حضور بسیجیان خواهر علاقه‌مند به قرآن در حال برگزاری بوده و هرروز یک جزء از قرآن مجید تلاوت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات