خبرهای داغ:
فرمانده ارشد آجا در استان همدان:

امروز شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس مایه عزت، افتخار و اقتدار کشور هستند

فرمانده ارشد آجا در استان همدان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امروز شهدا، پیشکسوتان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس مایه عزت، افتخار و اقتدار کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۴۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

امروز شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس مایه عزت، افتخار و اقتدار کشور هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری در همایش و پرسمان «فتح عشق» در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر انتقال ارزش‌های دوران جنگ و شهادت و انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه اظهار داشت: استقبال دانشگاه از برگزاری اینچنین مراسمات بسی جای خوشحالی و امیدواری است که فرهیختگان و دانشگاهیان برای این امر مهم ارزش قائل هستند.

وی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد: امروز شهدا و پیشکسوتان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس مایه عزت، افتخار و اقتدار کشور هستند.

فرمانده ارشد آجا در استان همدان با بیان اینکه رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی جانانه بر پای ارزش‌ها و نظام ایستادگی کردند، گفت: آنها شجاعت به خرج دادند و با ایثارگری خود سربلندی کشور را رقم زدند که جای بسی افتخار است.

وی با اشاره به ضروت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و انتقال مفاهیم دفاع مقدس یادآور شد: فراموش کردن شجاعت و ایثارگری و مقاومت گذشتگان ظلم به آیندگان است و این یادبودها باید برگزار شود تا نسل آینده بدانند که این مرز و برم و عزت و سربلندی کشور چگونه و درچه شرایطی ایجاد و حفظ شده تا از آن پاسداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات