سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان کوثر گفت: چاره مشکلات در داخل کشور است و طبق منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار‌ها در کشور باشد و گره زدن مسائل اقتصادی به برجام خطای محض است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۶۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها در کشور باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوثر اظهار کرد: چاره مشکلات در داخل کشور است و طبق منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها در کشور باشد و گره زدن مسائل اقتصادی به برجام خطای محض است.

وی با اشاره به دیدار دو روز گذشته مسئولان نظام با مقام معظم رهبری، گفت: سه کشور اروپایی در سالیان گذشته ثابت کرده‌اند که در حساس‌ترین مواقع ایران را تنها رها کرده‌اند و اعتماد به آنها غلط است.

امام جمعه شهرستان کوثر با اشاره به بیانات رهبری در عدم انعطاف در مقابل دشمن بدلیل گستاخی بیشترشان، افزود: هیچ وقت در آینده دیگر مذاکره‌ای با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد چرا که ایران چندین تجربه بدعهدی و نقض عهد از این کشور دیده است.

بیگی تصریح کرد: امروز مقاومت در بحث اقتصادی باید توسط مسئولین و در بین مردم بیشتر نهادینه شود که طبق منویات ولی امر مسلمین جهان تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه سالروز تأسیس مجلس و روز قانون و تبریک این روز به نماینده مردم کوثر در مجلس گفت: اولویت اول پیگیری‌های آقای بشیر خالقی، نماینده این شهرستان در مجلس باید بر محور ایجاد راه‌های مواصلاتی برای کوثر و احیاء مجدد حق آبه کل شهرستان از وزارت نیرو باشد.

امام جمعه شهرستان کوثر افزود: در صورت تصویب قانونی قوی و به نفع همه در مجلس، کشور غنی‌تر خواهد شد و در غیر این صورت فقر کشور را فرا خواهد گرفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی کوثر به عمق دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران اشاره و اضافه کرد: نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران هدف نهایی آمریکا است پس راه اصلی توسعه و وفاق در کشور اتحاد همه مسئولین و مردم باهم و در قبال هم است.

ارسال نظرات