در بحث برجام بدعهدی آمریکایی‌ها از ابتدا مشخص بود

امام جمعه کوهبنان گفت: در بحث برجام بدعهدی آمریکایی‌ها از ابتدا مشخص بود و اروپایی‌ها هم فرزندان استکبار جهانی هستند لذا باید مراقب باشیم چون همیشه شاهد بدعهدی اروپایی‌ها در طول تاریخ بودیم که نمی‌شود به آنان اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۴۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر صهیونیست‌ها را در پیش داریم و به‌واسطه بی‌عرضه‌گی برخی قدرت‌های منطقه و حمایت استکبار جهانی این غده سرطانی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: مجلس باید دولت را در مساله اقتصادی کمک کند و نمایندگان باید اول به فکر مردم و رفع مشکلات آنان باشند چون نماینده مردم هستند.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: مجلس در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نقش مهمی دارد که باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته کمک به نیازمندان هستیم پس اطعام و کمک به نیازمندان امری پسندیده است که باید بیشتر مورد توجه باشد.

وی بیان داشت: در بحث برجام بدعهدی آمریکایی‌ها از ابتدا مشخص بود و اروپایی‌ها هم فرزندان استکبار جهانی هستند لذا باید مراقب باشیم چون همیشه شاهد بدعهدی اروپایی‌ها در طول تاریخ بودیم که نمی‌شود به آنان اعتماد کرد

ارسال نظرات