فرمانده سپاه ناحیه فومن:

مطرح کردن تحریم‌های موشکی از سوی غرب بی‌معنا است

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به قدرت‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی گفت: مطرح کردن تحریم‌های موشکی از سوی غرب بی‌معنا است.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۹۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ پاسدار حمید جانباز روز گذشته به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در بین الصلاتین نماز جمعه اظهار کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نماد پیروزی حق بر باطل و قدرت الهی می‌درخشد.

وی افزود : اگر یک لشکری عقبه آن با پشتوانه الهی به همراه بود قطعا پیروز می‌شود و در هر عرصه‌ای ورود بکند جزء پیروزی چیزی عاید آن نخواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: علی‌رغم فضاسازی صورت گرفته مبنی بر تهدید نظامی انقلاب اسلامی ؛ منطق نظامی می‌گوید امروز استکبار توان مقابله نظامی را با این انقلاب را ندارد .

جانباز با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بر جهاد کبیر  خاطرنشان کرد: جهاد کبیر عدم تبعیت از استکبار جهانی ؛ راهبردی است که توسط نفس مسیح‌هایی امام خمینی (ره) برگزیده‌شده و استمرار دارد و باتقوا ، ایمان و اتکا به خداوند نیروهای مومن انقلابی اهداف جبهه مقاومت اسلامی را به‌خوبی پیش می‌برد .

وی عقب‌نشینی و انعطاف در مقابل دشمن را خلاف فرمایشات رهبری دانست و تصریح کرد : برجام به هر نحوی پذیرفته و عهدشکنی آن با موضع انفعالانه مسئولین ما همراه است تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا از برجام خارج می‌شود، آنگاه وزیر خارجه آن اعلام می‌کند اگر ایران از برجام خارج شود چنین و چنان می‌کنیم که جز غلط کردن کاری دیگر از آن‌ها ساخته نیست.

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: در سوم خرداد خیلی از مؤلفه‌های قدرت کنونی را نداشتیم آمریکا نتوانسته  غلطی بکند و در حال حاضر نیز از هراس قدرت جمهوری اسلامی حرف‌های مفت بر زبان جاری می‌کنند.

جانباز پیروزی حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را وحدت سپاه ، ارتش و بسیج عنوان کرد و افزود : امروز باید با وحدت و توجه به شعار حمایت از تولیدات داخلی ؛ مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم که قطعه نصرت و پیروزی در عمل به نسخه‌های رهبری است.

وی همچنین اشاره‌ای به تحریم‌های موشکی مطرح‌شده از دشمن کرد و گفت : مطرح کردن تحریم‌های موشکی بی‌معنا است و ایران هر چه نیاز داشته باشد، خواهد ساخت و در همان‌گونه که در عرصه موشک به پیشرفت‌هایی دست‌یافته‌ایم یقیناً در عرصه‌های اقتصادی نیز پیشرفت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات