امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

دشمن اگر احساس کند ما یک قدم عقب کشیدیم چندین قدم جلو خواهد آمد

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دشمن اگر احساس کند ما یک قدم عقب کشیدیم او چندین قدم جلو خواهد آمد و آمریکا به هیچ‌چیز جز سقوط نظام راضی نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۱۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله سید محمدجوادرکنی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای محله رودباری، اظهار کرد: جریان شط‌‌‌‌العرب و اروندکنار در زمان جنگ بهانه صدام برای حمله بود بلکه هدف اصلی او و هم پیمانانش نابودی انقلاب ما بود و در زمان فتح خرمشهر هیچ کشوری به ما کمک نکرد بلکه همه امکانات را به دشمن دادند.

وی افزود: آمریکا زیربار تعهدی که داده نمی‌رود وبه تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند این خروج آمریکا ازبرجام اتمام حجتی بود برای کسانی که می‌گفتند اگر مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود و دیدند که با مذاکرات هیچ مشکلی حل نشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: دولت آمریکا یک روز هم به برجام پایبند نبود و با بهانه‌های واهی ازبرجام بیرون رفتند و این قدرت و توان نظام است که می‌تواند جلوی استکبار با ایستد.

رکنی خاطرنشان کرد: معظم‌له در جمع کارگزاران نظام حجت را تمام کردند و دشمن اگر احساس کند ما یک قدم عقب کشیدیم او چندین قدم جلو خواهد آمد، آمریکا به هیچ چیز جز سقوط نظام راضی نمی‌شود.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: ما هرگز تسلیم خوی استکبار نخواهیم شد اگر قراربود که تسلیم شویم که انقلاب نمی‌کردیم هشت سال جلوی دشمن متجاوز ایستادگی و مقاومت نمی‌کردیم و شهید و جانباز نمی‌دادیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: ما باید در اقتصاد تکیه‌مان به درون باشد و هر گاه نگاه‌مان به خارج بود شکست خوردیم.

ارسال نظرات