نشست بصیرتی فرمانده سپاه ثارالله با طلاب حوزه علمیه حضرت زینب

صبح امروز نشست سیاسی اخلاقی سردار ابوحمزه به مناسبت سوم خرداد در جمع خواهران حوزه علمیه حضرت زینب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۲۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار ابوحمزه  صبح امروز در  نشستی به مناسبت سوم خرداد در جمع خواهران حوزه علمیه حضرت زینب اظهار داشت: در مقابل هجمه‌ای که درشمنان انجام می‌دهند نسبت به حوزه‌های علمیه بایدبا تدیر و منطق و با آگاهی و شناخت نه تنها مقابله کنیم بلکه تهاجم کنیم به مجموعه زیر ساخت‌های فکری و اندیشه‌ای که دشمنان اسلام در دستور کار گذاشتند.

وی افزود:امروز به شدت در حوزه‌های علمیه کار می‌کنند بحث جدا کردن دین از سیاست است ظاهر قضیه نوع حرف‌ها و کلماتی را که انتخاب می‌کنند عوام پسند است. با بیان نکاتی مثل شما به درستون برسید، به کلاستون برسیدن چه ضرورتی دارد وارد مسائل سیاسی و اجتماعی شوید. چکار دارید با دشمن و آمریکا و توطئه‌های دشمنان و شما هر چه در جنبه‌های علمی رشد کنید می‌توانید در آینده موفقتر عمل کنید با بیان این نکات زیرکانه ومنافقانه و برخی هم ناآگاهانه این حرف‌ها را پمپاژ می‌کندد در ذهن‌ها و افکار حوزه‌های علمیه و متاسفانه در بعضی جا‌ها موفق شدند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد:بعضی از طلبه‌های ما بعضی از حوزه‌های علمیه ما بدون توجه به توطئه‌های دشمن در سطح کشور همین حرف و سخن را بیان می‌کنند و به هیچ عنوان ورود پیدا نمی‌کنند به مسائل اجتماعی، انقلاب و نیاز‌هایی که نظام و انقلاب دارد.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای مجازی افزود:به شدت در بحث فضای مجازی در قشر‌های مختلف خصوصا در حوزه‌های علمیه کار می‌شود البته فضای مجازی دو لبه است یک لبه مثبت است و یک لبه منفی در لبه مثبت که جاهات علمی و دینی، پژوهشی آموزشی و ... می‌شود استفاده کرد ودر جنبه‌های منفی هم جنبه‌های کشاندن شدن افراد و اشخاص به سمت لاابالی گری و بی دینی است

سردار ابوحمزه در پایان  تأکید نمود:دشمن تلاش می کند با بهره گیری از تهدیدات و شبهه افکنی  زمینه‌ای ایجاد کنند که یک طلبه و یک روحانی وقتی مشغول درس و بحث است فقط صرفا به سمت و سویی برود که مدرک اخذ کند و بعد بیگانه شود از نیاز‌ها و اولویت‌ها و شرایطی که در کشور، استان و .. است بنابراین خیلی باید هم مسئولین محترم هم اساتید و هم شما خواهران بزرگوار باید مراقبت کنید که در زمین دشمن بازی نکنید. اگر به هر درجه ای برسید اما بصیرت نداشته باشید همه چیز را از دست می دهدید اگر بخواهیم در مقبال دشمن بایستیم باید بصیرت داشته باشیت وقتی شناختیم توطئه های دشمن را به موقع می شناسیم .
ارسال نظرات