خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ:

فلسفه وجودی این نظام و انقلاب، اسلام است/از عدم رعایت حجاب توسط برخی در شهرستان دارالمجاهدین گله مندم

امام جمعه شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی به ادامه مباحث معاد و علل و اسباب ورود به بهشت پرداخت و گفت: براساس آیات الهی کسانی که عمل صالح داشته باشند وارد بهشت شده و از نعمات همیشگی و جاودانه بهشت بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۵۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، حجت الاسلام حسین فصیح نیا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مسولان و مدیران نظام اشاره کرد و تصریح کرد: ایشان سه موضوع مهم را مطرح ساختند و فرمودند:ماه مبارک رمضان برای همه فرصت است خصوصا برای شما مسولان و نخبگان و مدیران جامعه اسلامی و روحیه تقوی بایست روزبه روز تقویت گردد.

حجت الاسلام فصیح نیا گفت: فلسفه وجودی این نظام و انقلاب اسلام است و تمام مسولان جامعه اسلامی بایست اهل دیانت باشند، مسولی که معنویت در وجودش نباشد جایگاهی در این نظام و انقلاب ندارد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ عدم سپردن کارها به خارجی ها را قسمت دیگری از فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع مدیران و مسولان نظام عنوان کرد و افزود:بها دادن به ظرفیت داخلی و استفاده از نیروی جوان متخصص و مومن انقلابی  امروزباید در راس امور قرار گیرد .

فصیح نیا به یازدهم خرداد و نامگذاری این روز بنام روز کودک اشاره کرد و تصریح کرد :امروز مشکل اساسی کشور عدم تربیت صحیح و اسلامی کودکان و فرزندان است و والدین در مقابل فرزند خود وظایفی دارند و اولین وظیفه انتخاب نام نیکو و برازنده است، در شان یک خانواده اسلامی نیست که نام های ایمه اطهار علیهما السلام و اصیل را نادیده گرفته و اسامی غربی و بی معنی را برای فرزند خود برگزینند.

امام جمعه شاهین دژ احترام به کودک و بوسیدن و محبت به اولاد و را از دیگر وظایف والدین در قبال فرزند مطرح کرد.

حجت الاسلام فصیح نیا نارضایتی خود از عدم رعایت حجاب توسط برخی در شهرستان شاهین دژ را اعلام کرد و گفت : برازنده شهرستانی که لقب دارالمجاهدین را به خود گرفته است نیست که بدحجابی در آن به چشم بخورد.وظیفه تمام مردم و علما و مسولین و کسانی که دم از دین و نظام و انقلاب میزنند است که امر به معروف و نهی از منکر را بجا آورده و در باب تذکر جدی به بدحجابی عمل نمایند.

وی ادامه داد: در ادارات و دانشگاهها هم بعضا به چشم می آید که برخی حجاب اسلامی خود را رعایت نمیکنند که بایست با جدیت با این موضوع برخورد شود.

امام جمعه شاهین دژ در پایان از مردم ولایی و متدین شاهین دژ و استان آذربایجان غربی که در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام غلامرضا حسنی آن یار با وفا و دیرینه امام و رهبری و مجاهد نستوه انقلاب شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظرات