پروژه هتل صدف خرم‌آباد در حدود 60 درصد پیشرفت دارد

مدیرکل میراث فرهنگی‌،صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:  پروژه هتل صدف خرم‌آباد در حال حاضر فعال بوده و حدود 60 درصد پیشرفت دارد که در صورت همت سرمایه‌گذار و رفع مشکلات می‌توان تا پایان سال آن را به بهره‌برداری رساند.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۶۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدامین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی‌،صنایع دستی و گردشگری لرستان  در جلسه بررسی وضعیت هتل‌های استان بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در لرستان که شامل حدود 117 پروژه مهم می‌شود، در حوزه گردشگری بوده جلساتی به‌منظور تعیین تکلیف این پروژه‌ها انجام شده است.

 

وی به مشکلات هتل صدف خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: مشکلات این هتل شامل صدور پروانه و قرار گرفتن کارخانه شن و ماسه در کنار آن است که تا کنون مشکل پروانه با کمک شهرداری برطرف شده است.

 

قاسمی گفت: این پروژه در حال حاضر فعال بوده و حدود 60 درصد پیشرفت دارد که در صورت همت سرمایه‌گذار و رفع مشکلات می‌توان تا پایان سال آن را به بهره‌برداری رساند.

 

وی ایجاد دوربرگردان منتهی به این هتل را از دیگر مشکلات پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد:از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انتظار می‌رود نسبت به حل این مشکل اهتمام داشته باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: از دیگر مشکلات مربوط به هتل صدف بحث روشنایی جاده منتهی به آن است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات