فعال دانشجویی اردوهای جهادی:

مسئولین به جای شبهه افکنی راهنمایی کنند

وی درباره انتظار خود از مسئولان بیان داشت: مسئولان بیشتر به گروه های جهادی سر بزنند، اگر مسئولینی که شبهاتی دارند به میان ما بیایند و راهنمایی کنند کارها بهتر پیش می رود.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۲۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، آمنه حیدری فعال دانشجویی اردوهای جهادی دانشگاه پیام نور کرمان  درخصوص فعالیت های خود گفت: 3 سال است که عضو بسیج دانشجویی هستم و در این مدت در چهار اردوی جهادی شرکت کرده ام.
وی در تشریح اقدامات اردوهای جهادی دانشگاه خود بیان داشت: فعالیت های ما به سه دسته فرهنگی، هنرهای دستی و طب سنتی تقسیم می شود.
این فعال دانشجویی درخصوص آموزش هنرهای دستی ابراز داشت: هدف این آموزش ها ایجاد خود اشتغالی به خصوص برای زنان سرپرست خانواده است.
وی ادامه داد: ما به افراد آموزش می دهیم تا با مواد اولیه ارزان و دردسترس صنایع دستی تولید کنند.
این دانشجوی جهادگر بیان داشت: تلاش می کنیم تا برای محصولات تولید شده بازار مصرف نیز پیدا کنیم و اولین خریدار محصولات نیزکسانی هستند که مواد اولیه را می فروشند.
حیدری درتشریح اقدامات فرهنگی گروه های جهادی خواهران اظهار داشت: مشاوره تربیت فرزند، مشاوره خانواده و مشاوره درسی از اهم اقدامات انجام شده است.
وی ادامه داد: مشاوره های ارائه شده موجب حل و فصل دعواهای خانوادگی است به طور مثال فردی که به خاطر ازدواج اشتباه از خانواده ترد شده بود مجدد به آغوش خانواده بازگشت و یا خانواده ای که در آستانه فروپاشی بود دوباره منسجم گردید.
این دانشجوی دانشگاه پیام نور درخصوص طب سنتی نیز گفت: از افراد متخصص مثل دکتر آبیار و دکتر احمدی نژاد استفاده می شود.
حیدری در پاسخ سوالی درخصوص شبهات مطرح شده درباره غیرتخصصی بودن اردوی های جهادی گفت: شهید مدافع حرم لنگری زاده در سال 96 به همراه خانواده خود به اردوی جهادی آمد اما با وجود آنکه تخصص ایشان (مکانیکی) در آنجا کاربرد نداشت به دیگران کمک می کرد و هرکاری که به او می گفتند انجام می دادند حتی برای هماهنگی امور تلاش زیادی می کردند.
این سرپرست گروه های جهادی تصریح کرد: ما مخالف صافی گذاشتن برای افراد هستیم که فلان آدم به دلیل عدم داشتن تخصص حذف شود.
وی تشریح کرد: افرادی داشتیم که به خاطر شور و شوق اردوهای جهادی به دنبال یک تخصص رفتند تا بتوانند در مناطق محروم کمک کنند.
حیدری افزود: نفس برگزاری اردوهای جهادی و شرکت دانشجویان در حرکت های جهادی باعث تاثیر گذاری است حتی رفتار جهادگران بیش از کارهایشان موثر است.
وی درباره انتظار خود از مسئولان بیان داشت: مسئولان بیشتر به گروه های جهادی سر بزنند، اگر مسئولینی که شبهاتی دارند به میان ما بیایند و راهنمایی کنند کارها بهتر پیش می رود.
حیدری ادامه داد: دانشجویان توانایی انجام کارهای زیادی دارند ولی به حمایت نیاز دارند.

ارسال نظرات