کارشناس مسایل دینی و سیاسی:

اعتماد به بیگانگان نفعی برای ملت ندارد

حجت الاسلام مصطفی عباسی، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عدم اعتماد به بیگانگان و اتکا به قدرت درونی راه حل مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی و سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گفت: آمریکایی ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه های مختلف را برای مقابله با رشد انقلاب و فشار بر ملت بزرگ ایران اسلامی برنامه ریزی و اجرا کرده اند.

حجت الاسلام مصطفی عباسی افزود: با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن بیگانگان، شاهد بودیم، که دولتمردان آمریکا در بحث برجام نیز به تعهدات خود عمل نکردند و در نهایت از این توافق بین المللی که مورد تأیید سازمان های بین المللی و شورای امنیت نیز بود، خارج شد و یک بار دیگر نشان دادند که نباید از دشمن انتظار وفای به عهد داشته باشیم.

وی، گره زدن حل مشکلات اقتصادی کشور به برجام را اشتباه دانست و تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام جای تعجب نداشت؛ زیرا عهدشکنی دشمنان را خداوند در قرآن کریم یادآوری فرموده و مقام معظم رهبری نیز بارها دلسوزانه توصیه کردند که نباید به وعده های بیگانگان اعتماد کنیم.

عباسی ادامه داد: بعد از خروج دولت آمریکا  از برجام هم، برخی ساده لوحان صحبت از ادامه برجام با کشورهای اروپایی آن هم با همان روال قبل می کردند که حضرت آقا فرمودند من به کشورهای اوپایی هم بی اعتمادم و اگر می خواهید با آنها در برجام بمانید از آنها تضمین محکم بگیرید که در آینده به مشکل برنخورید.

این کارشناس دینی و سیاسی، با فصل الخطاب خواندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: نباید برای بدست آوردن عزت بدنبال دشمن برویم، باشد که غافلان هوشیار شوند و در مسیر حق قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه اعتماد به بیگانگان نفعی برای ملت ندارد، اظهار کرد: تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عدم اعتماد به بیگانگان و اتکا به قدرت درونی راه حل مشکلات گوناگون ازجمله اقتصادی کشور است.

ارسال نظرات