مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری:

بصیرت افزایی عاشورایی رسالت هیئات مذهبی است

حمیدرضا توسلی در آئین افتتاح ساختمان هیئت رزمندگان اسلام و کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان سامان گفت: بصیرت افزایی عاشورایی رسالت هیئات مذهبی است.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۰۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عصر دیروز، آئین افتتاح دفتر هیئت رزمندگان اسلام و جلسه هم اندیشی با هیئات مذهبی شهرستان سامان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 حمیدرضا توسلی در این مراسم، با بیان اینکه در سراسر کشور بیش از 900 پایگاه هیات رزمندگان اسلام فعالیت می‌کند، افزود: این فعالیت‌ها در سه بخش هئیت مرکزی، معاونت‌های پیروان عترت خواهران و نوجوانان عاشورایی می‌باشند، که رسالت بزرگ آنها در سراسر کشور ترویج فرهنگ عاشورایی است.

مدیر اجرایی هئیت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، با عنوان اینکه هیات رزمندگان اسلام برای کشور منشاء خیر و برکت فراوانی است، تصریح کرد: بصیرت افزایی عاشورایی رسالت هیئات مذهبی است و  امید است هیأت رزمندگان اسلام نیز بتواند جلوه والایی از فرهنگ عاشورایی و انقلابی را  با همکاری و همیاری تمام هیات‌های مذهبی در سطح جامعه عرضه کند.

توسلی با اشاره به ورود تمام قامت دشمنان اسلام به میدان مقابله با اسلام بر برنامه ریز دقیق هیأت های مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام در راستای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، تأکید کرد.

وی، حضور مبلغان و مداحان بصیر در هیئات مذهبی را ضروری دانست و گفت: هیات رزمندگان اسلام  نیز به دنبال آن است که فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انقلاب اسلامی، گفتمان امام(ره) ، مقام معظم رهبری و شهداء را بتواند در این پایگاه های عظیم فرهنگی ترویج دهد.

هم اندیشی مسئولان هیئات مذهبی پیرامون تعامل بیشتر در اجرای برنامه های مذهبی  مناسبتی از دیگر بخش های این نشست در شهرستان سامان بود.

شایان ذکر است: در این روز کانون بسیج پیشکسوتان سامان نیز افتتاح شد.

ارسال نظرات