حجت الاسلام پوربابایی:

اصلاح الگوی مصرف اصلی‌ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد: بهترین و موثرترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلاح الگوی مصرف است که باید فرهنگ مصرف بهینه در تمامی زمینه‌ها در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۰۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد در نشست مصون سازی فرهنگی با عنوان (اصلاح الگوی مصرف ضرورتی برای تداوم زندگی) گفت: بهترین و موثرترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلاح الگوی مصرف است که باید فرهنگ مصرف بهینه در تمامی زمینه‌ها در جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام پوربابایی در ادامه با اشاره به ضرورت ونهادینه سازی فرهنگ اصلاح مصرف در جامعه اظهار داشت:نگاه عمیق و کارشناسی رهبر معظم انقلاب به مسایل اقتصادی که شاهد آن بوده‌ایم باید در تمامی زمینه‌ها وبرنامه هابه مرحله برسد؛ متاسفانه این رهنمود‌های کارشناسی و حکیمانه معظم‌له، به دلیل عدم پیگیری علمی و پیگیری و اتخاذ روش‌های گوناگون و غیر متحد در صحنه عمل به حوزه عملیاتی نرسیده است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی از معدود فرمان‌های حکومتی بوده که حضرت آقا بیان کرده‌اند و تمام قوای حاکمیتی این مساله را نیز قبول دارند؛ مسلم است که موضوع اقتصاد مقاومتی اگر در گذشته مورد توجه قرار می‌گرفت چنانکه رهبر معظم انقلاب این بحث را بیش از ۴ سال پیش مطرح کردند، مشکلات خود را رفع می‌کردیم و لطمات کمتری را دریافت می‌کردیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ادامه تصریح نمود: تمامی اقشار جامعه حتی در کوچکترین مسائل وبرنامه‌های روز مره خود باید مبانی اصلاح الگوی مصرف را نصب العین خود قرار دهند.
ارسال نظرات