بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی لرستان تا مهر ماه امسال

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در تلاش هستیم که ۱۲ پروژه ورزشی استان را تا مهر ماه امسال به بهره‌برداری برسانیم و اکنون نیز شاهد اجرای ۵۰ طرح ورزشی در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی یاور عزیزپور  امروز در جلسه کارگروه ورزش لرستان بیان کرد: رشد اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان از حیث استانی و ملی در سال گذشته ۴۱ میلیارد تومان بوده و اعتبارات ملی نیز ۷ میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافته است و در این راستا شاهد رشد ۸ صدم متری سرانه فضاهای ورزشی و افتتاح ۲۵ پروژه ورزشی در دولت بوده‌ایم و همواره نگاه ما توازن در توزیع امکانات و زیرساخت‌ها است‌‌.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که ۱۲ پروژه ورزشی استان را تا مهر ماه امسال به بهره‌برداری برسانیم و اکنون نیز شاهد اجرای ۵۰ طرح ورزشی در سطح استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی در سال ۹۳ حدود ۶۳۴ عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران لرستان کسب شد که این عدد در سال ۹۶ به حدود هزار و ۹۰۰ عنوان رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای اعزام مسابقات قهرمانی کشور تا پایان سال ۹۷ پول تزریق شده تا شاهد بروز مشکلات برای ورزشکاران نباشیم، افزود: تعداد ورزشکار سازمان‌یافته استان اکنون به ۵۱ هزار نفر رسیده  و شاهد رشد چشم‌گیری در این عرصه هستیم.

عزیزپور اظهار داشت: برای اولین بار کمک به شهرستان‌های مختلف همپای هیات‌های استانی نیز در دستور کار قرار گرفته و امسال بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار بین هیات‌ها توزیع شده  البته نیاز آنها دوچندان است.

وی گفت: خوشبختانه استان لرستان در حوزه ورزش قهرمانی موقعیت خوبی دارد و در بازی‌های آسیایی جاکارتا ورزشکاران لرستان حضور پررنگی دارند.

عزیزپور در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های مدیریت ارشد استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع زمین روستایی را تصدیع کرده و امکانات اولیه را در آنها ایجاد کنیم برای تحقق این هدف نیاز به کمک سایر ادارات داریم.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌های مدیریت ارشد استان شرایط را برای احداث ۴۰ زمین چمن مصنوعی روستایی مهیا کرده که ۵۰ درصد از اعتبارات این حوزه از محل بودجه ملی و مابقی آن نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار