مسئله یابی و حل مشکلات در جامعه با ساماندهی برنامه‌ها و هم اندیشی

کارشناس مسائل سیاسی: با ساماندهی برنامه‌ها، احساس تکلیف نمودن و هم اندیشی می‌توان به مسئله یابی و حل مشکلات در جامعه پرداخت.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۴۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، دکتر احمد علی زارع هیئت علمی دانشگاه و کارشناس علوم سیاسی در نشست سیاسی که در محل حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد برگزار شد، افزود: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، قدرت‌هایی که حق وتو داشتند به اضافه ۶۲ قدرت دیگر از صدام حمایت می‌کردند، اما وی در عملیات بیت المقدس شکست خورد.
وی خاطرنشان نمود: آن‌ها می‌خواستند به صورتی جلوی ایران بگیرند تا در منطقه رشدی نداشته باشد و در حال حاضر نیز همین برنامه در مورد ایران در نظر دارند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن با برنامه نفوذ در سه لایه مردم، نخبگان و مسئولین در صدد است به صورت‌های مختلف با جذب نخبگان ایران و منحرف نمودن فکر‌ها، ملت ایران را به زانو در آورد.
وی گفت:: شما می‌توانید با جذبی که در حوزه‌ها و پایگاه هایتان دارید، با انجام کار‌های فرهنگی و با کمک گرفتن از روحانیون، احساس تکلیف نمودن، رسیدگی به ضعفا به مسئله یابی، حل مشکلات از طریق سازماندهی بسیج و برنامه هایتان، به تبیین مسائل برای افراد بپردازید، زیرا دشمن از طریق فضای مجازی در پی منحرف نمودن فکر و اندیشه افراد در جامعه ما است.
گفتنی است در انتهای این نشست نیز جوایزی به اعضای شورای و فرماندهان پایگاه‌ها جهد قدردانی از تلاش هایشان اهدا گردید.
ارسال نظرات