مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

قرآن‌محوری در ماه مبارک رمضان به‌طور جدی پیگیری شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید قرآن‌محوری در ماه مبارک رمضان به‌طور جدی پیگیری شود چرا که توجه به این امر مهم باعث کاهش آسیب‌ها و هنجارهای اجتماعی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری از اعزام  بیش از هزار و ۴۵  مبلغ دینی به مناطق مختلف استان زنجان در قالب برنامه‌های محوری این اداره کل طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماه  مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای خودسازی و توشه‌گیری از اقیانوس رحمت و برکت قرآن کریم است که باید آن را غنیمت بشماریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از رویکردهای جدی اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه‌ها در مباحث قرآنی است.

صفی یاری تأکید کرد: باید قرآن‌محوری در ماه مبارک رمضان به‌طور جد پیگیری و توجه شود چراکه توجه به این امر مهم باعث کاهش آسیب‌های و هنجارهای اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی افزود: باید در مساجد تفسیر قرآن کریم به خوبی تقویت شود و برنامه‌ها باید مدیریت شود که جوانان حضور پررنگی در مساجد داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر دغدغه‌ها در حوزه فرهنگی بیشتر از گذشته است و این امر می‌طلبد که فعالیت‌های قرآنی به خوبی تقویت شود.

صفی یاری گفت: قرآن مهم‌ترین و تأثیرگذارترین امر درزمینه توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است  و رفع چالش‌های فرهنگی درگرو توجه بیشتر به قرآن و مفاهیم قرآنی است.

 

ارسال نظرات