ازسوی مقام معظم رهبری:

هزار جهیزیه از جانب مقام معظم رهبری به جوانان سیستان و بلوچستان اهدا شد

نشست مطبوعاتی مسئولین قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در راستای اعلام توزیع هزار سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۸۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست مطبوعاتی مسئولین قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در راستای اعلام توزیع هزار سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار گشتاسبی، جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق در این نشست مطبوعاتی که با حضور اصجاب رسانه استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در پی اقدامات ارزشمند قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان که پیرامون محرومیت زدایی انجام داده است حامل خبری خوشحال کننده برای استان هستیم.

وی افزود: قرار است تا تعداد هزار جهیزیه در روز‌های آتی بین مردم استان توزیع شود که این افراد پیش از این توسط رده‌های مختلف سپاه و کمیته امداد و همچنین آستان قدس شناسایی شده اند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق: تلاش ما این است که عمده این جهیزیه‌ها در بین مردم مرزی استان که از این مرز و بوم دفاع می‌کنند اختصاص یابد و این بسته‌ها در روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

سردار گشتاسبی افزود: ما در راستای نشان دادن این مسئله هستیم که می‌شود با نگاه داخلی و پرداختن به مردم مشکلات را حل کرد و تلاش می‌کنیم که این هدایا همراه با جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) درب منزل به این عزیزان اهدا خواهد شود.

وی تصریح کرد: مردم عزیز استان ما که بسیار انقلابی و همراه با انقلاب هستند و نشان دادند که همواره همراه این نظام بوده اند مستحق این خدمات هستند و ما قول می‌دهیم که این روند در سال جاری و سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق تاکید کرد: از صد در صد این هزار جهیزیه، پنجاه در صد آن به مددجویان کمیته امداد تحقق خواهد یافت و پنجاه درصد آن به افرادی که در مناطق مرزی حضور دارند تحقق میگیرد و در مجموع این زوج‌ها عمدتا ساکنین روستا‌های محروم مرزی و حاشیه نشینان شهر‌ها هستند.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به این استان دارند باعث شد تا این اقدام از جانب ایشان صورت بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی این کالا‌ها ساخت ایران هستند که از کارخانه‌های داخلی تهیه شده اند و این اقدام در راستای تبیین و عملی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی است.
ارسال نظرات