حبیب زاده عنوان کرد

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به دنبال راهی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و نماینده شورای شهر تهران در جلسه واگذاری موقت حق بهره برداری از اماکن عرضه محصولات کشاورزی عنوان کرد شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد سازمان مدیریت میادین رضایت دارد.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، دکتر افشین حبیب زاده نماینده ناظر شورای شهر تهران بر سازمان مدیریت میادین، در جلسه واگذاری موقت حق بهره برداری از اماکن عرضه محصولات کشاورزی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به عملکرد مثبت این سازمان در کنترل قیمت‌ها گفت: شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از عملکرد سازمان مدیریت میادین در کنترل قیمت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان رضایت دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه معیشت مردم از دغدغه‌های شورای پنجم است، اظهار داشت: برای کمک به سبد خانوار، سازمان مدیریت میادین به دنبال راهی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده می‌باشد.
دکتر حبیب زاده بر کاربردی و عملی بودن طرح‌ها و پیشنهادات تاکید کرد و افزود: به عنوان یک عضو شورای شهر در راستای حل مشکلات شهروندان، آماده شنیدن طرح‌ها و پیشنهادات کاربردی هستم و از طرح‌های مورد نظر حمایت می‌کنم.
در ادامه مهندس عبدالحسین رحیمی، هدف اصلی و اولیه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را حمایت از تولیدکنندگان و در راستای تحقق مطالبات شهروندان دانست و با اشاره به افزایش قیمت میوه و تره بار در کشور گفت: گرانی میوه و تره بار ریشه در عواملی دارد که خارج از اراده و کنترل سازمان مدیریت میادین است و نهادهای مسئول باید با نظارت دقیق عوامل گرانی را رصد کرده و بر طرف نمایند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در ادامه افزود: علی رغم اینکه مسئول تولید میوه و تره بار و کنترل قیمت نهادها و سازمان‌های دیگری هستند، اما به گواهی بانک مرکزی، سازمان مدیریت میادین در کاهش قیمت محصولات نقش موثر و چشمگیری دارد چنانکه قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار 40 درصد پایین تر از محصولات مشابه عرضه شده در سطح شهر است.
مهندس رحیمی در مورد قیمت گوشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار هم اظهار داشت: این سازمان فقط اقدام به عرضه گوشت تنظیم بازاری می‌کند که با کف قیمت به شهروندان عرضه می‌شود.
گفتنی است، در این جلسه که با حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن، تجارت برگزار شد به مسئله واگذاری موقت حق بهره برداری از اماکن عرضه محصولات کشاورزی عادی نیمه اول سال 1397 پرداختند.

ارسال نظرات