مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری :

پایگاه حامی یابی طرح های کمیته امداد در شب های ماه رمضان برپا می شود

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت : در ماه مبارک رمضان با کمک و حمایت خیرین ،نیکوکاران ، نهادها و هیئت های مذهبی طرح حامی یابی برای افراد یتیم تحت پوشش که برخی حامی ندارند و برخی نیاز به افزایش حامی دارند اجرا می شود .
کد خبر: ۹۰۲۲۴۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلسه طرح صندوق قرض الحسنه محله های شهری و روستایی مردمی بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور مسئولین سازندگی سپاه استان البرز و فرمانده و بسیج سازندگی حوزه و پایگاه های تابع ۱۲۱ شهید باکری  با حضور رئیس کمیته امداد کرج برگزار شد .

پایگاه حامی یابی طرح های کمیته امداد در شب های ماه رمضان برپا می شود

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج گفت: صندوق های قرض الحسنه که به عنوان یک نهاد خود جوش مردمی فعالیت خود را آغاز کرده است و باید به همین صورت نیز باقی بماند. این صندوق ها علاوه بر کمک به افراد نیازمند جامعه سنت ارزشمند قرض الحسنه در اسلام را احیا می کنند.

حمیدپناهیان بیان داشت: برادر مهدی لیاقت مدیر اشتغال و آموزش بسیج سازندگی سپاه استان البرز در این جلسه از اهداف تشکیل صندوق قرض الحسنه مردمی بسیج سازندگی توضیحاتی را دادند و با توجه به نیاز و درخواست مردم منطقه در حوزه استحفاظی ۱۲۱ شهید باکری ۲ موسسه قرض الحسنه مردمی در مساجد افتتاح خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت: یکی از کارهای خداپسندانه ای که می توان با آن، گره ای را گشود، غبار غمی را از چهره گرفته ای سِتُرد، دلی را شاد کرد و اسباب خرسندی خداوند سبحان را به ارمغان آورد، قرض دادن است. اهتمام بدین مهم به گونه ای است که خداوند، وام دادن به غیر را قرض دادن به خود به حساب آورده است، چنان که می فرماید: کیست که به خدا قرض دهد تا خدا بر او چندین برابر بیفزاید و .،وجود صندوق های قرض الحسنه در کنار مساجد نشان می دهد که مسجد تنها برای نماز خواندن نیست ، بلکه پایگاهی برای حمایت از افراد نیازمند است و این امر تبلیغ مستقیم دین می شود .

وی تصریح کرد‌: .صندوق های قرض الحسنه که به عنوان یک نهاد خود جوش مردمی فعالیت خود را آغاز کرده است و باید به همین صورت نیز باقی بماند. این صندوق ها علاوه بر کمک به افراد نیازمند جامعه سنت ارزشمند قرض الحسنه در اسلام را احیا می کنند.

پناهیان گفت: در این جلسه که رئیس کمیته امداد شهرستان کرج از طرح حامی یابی برای کودکان بی سرپرست و خانواده های کم در آمد صحبت کرد و قرار شد در شب های مبارک ماه رمضان بسبجیان طرح حامی یابی را در مساجد حوزه استحفاظی پخش کنند و در قبال آن بسیجیان نیازمند از خدمات این اداره بهرمند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها