نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

14 و 15 خردادماه فرصت مناسبی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی

حجت الاسلام علی خاتمی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس باید طوری مدیریت شود که نسل سوم و چهارم انقلاب با فلسفه این روزها آشنا شوند.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۴۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان افزود: نسل جوان امروز از وقایع مهم انقلاب با خبر نیستند و ملتی که از هویت و ریشه خود بی‌اطلاع باشد ملت بی‌ریشه‌ای است، در نتیجه ضروری است نسبت به تبیین این سه روز مهم در استان تاکید شود.

حجت الاسلام خاتمی در  ادامه یادآور شد: قیام 15 خرداد با استبداد و استعمار جنگید و مبارزه کرد و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان اظهار داشت: نظام با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تاکنون تداوم داشته است و 14 و 15 خردادماه فرصت خوبی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تببین دستاوردهای انقلاب است که باید در این روزها برنامه‌های ویژه برگزار شود.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه به ضرورت برگزاری برنامه‌های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: به مناسبت 14 و 15 خردادماه باید در تمام مساجد استان زنجان ویژه برنامه‌هایی با محوریت فلسفه قیام 15 خرداد و نقش آن در انقلاب اسلامی برگزار شود.

 

ارسال نظرات