همزمان با ماه مبارک رمضان:

بیش از ۶۰ سبد حمایتی بین خانواده‌های ایتام و بدسرپرست خرم آبادی توزیع شد+ عکس

به منظور خدمت رسانی و حمایت از ایتام و خانواده های بد سرپرست بیش از 60 بسته غذایی درمناطق محرم شهرستان خرم آباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرگردعبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: در راستای دستتیابی به اهداف خیرخواهانه وبه منظور خدمت رسانی و حمایت از ایتام و خانواده‌های بد سرپرست، با همکاری خیرین و نیکوکاران عضو بسیج جامعه پزشکی، بیش از ۵۰ بسته غذایی درمناطق محرم شهرستان خرم آباد توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح توزیع اولین سری سبد کالای نیازمندان، گفت: یکی از ماموریت‌های بسیج جامعه پزشکی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است و اطعام نیازمندان و ایتام یکی از طرح‌هایی است که در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

وی افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از ۶۰ خانواده ایتام و بدسرپرست از سبد حمایتی بهره‌مند شدند؛ که هر سبد غذایی شامل: ۵ کیلو برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، سویا ۲ عدد، عدس، نخود، لوبیا، روغن ۲ عدد، رب گوجه، خرما می‌باشد.

ملک آرا ضمن دعوت از تمامی خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در این طرح گفت: این بسته‌های غذایی توسط اعضای حلقه صالحین کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان تهیه و توزیع شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات