نماینده ولی‌فقیه در لرستان

دستاوردهای انقلاب برای جامعه و مردم باید تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حال که چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد باید دستاوردهای آن برای جامعه و مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی   امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مهمترین رویداد بین‌المللی و منطقه‌ای بود که در سال 1357 به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه این‌چنین انقلابی در جهان سابقه نداشته است،خاطرنشان کرد:  از مهمترین ویژگی انقلابی مسئله هویت دینی و مذهبی محض است که این هویت برای غرب ناشناخته بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مسئله وحدت مردم بر محور اسلام را ویژگی دوم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رهبری پیامبرگونه امام راحل از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که بیان نقش پیامبرگونه امام خمینی(ره) و به دنبال آن نقش مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

آیت‌الله میرعمادی یادآور شد: منطق انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها از جمله دفاع از آرمان‌های مقدس فلسطین، استکبارستیزی و خدمت به محرومین و مستضعفین بوده است.

وی بهره‌مندی از امدادهای غیبی در مراحل مختلف را دیگر ویژگی مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حال که چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد باید دستاوردهای آن برای جامعه و مردم تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ابراز اینکه طی این چهل سال انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری را سپری کرده، بیان داشت: در این چهار دهه تجربه‌های فراوانی از جمله تجربیات در خصوص توطئه‌های کینه‌توزانه‌ای از سوی دشمن به انقلاب وارد شد که لازم است برنامه‌های دشمن‌شناسی نیز برای مردم لحاظ شود.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: این چهاردهه میدان آزمون بزرگی برای افراد و اشخاص بود، در این چهل سال بسیاری از افراد آزمایش و غربال شدند.

وی چهلمین سال انقلاب را فرصت مناسبی برای بازخوانی مبانی، اصول و ارزش‌های انقلاب دانست و یادآور شد: چهلمین سال انقلاب فرصتی برای بصیرت‌افزایی و معرفت‌بخشی مخصوصا برای نسل جوان است، شناخت آسیب‌ها و ضعف‌ها و بومی‌سازی آن یک ضرورت است که بایستی در این جلسات بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار این شورای راهبردی است و بایستی همه کارگروه‌ها و افراد این شعار را مدنظر قرار دهند، امروز یکی از تبلیغات روانی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم است و لذا امیدوارکردن مردم به آینده یک احساس نیاز در جامعه امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات