تشکیل شعب ویژه رسیدگی به اختلافات میان تولیدکنندکان و بانک‌ها ضروری است

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: بر اساس مصوبه جلسات گذشته این ستاد قرار بر این بوده که شعب ویژه رسیدگی به اختلافات میان تولیدکنندکان و بانک‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود تشکیل شود
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  حسین سلاح‌ورزی امروز در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: از سال ۸۸ موسسه نیکوکاری ابرار با حضور اعضای اتاق بازرگانی تشکیل شده و در دو حوزه توانمندسازی روستاییان و مناطق محروم و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس یک شرایطی دانش‌آموزان و دانشجویانی که از نظر مالی توان مالی را نداشته باشند و دارای استعداد لازم هستند بورس تحصیلی برای آنها برقرار می‌شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: اکنون در لرستان نیز ۶۹ نفر تحت پوشش داریم که با همکاری ادارات مختلف این مهم انجام می‌شود و اداره این کار به صورت خیریه انجام است.

سلاحورزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بر اساس مصوبه جلسات گذشته این ستاد قرار بر این بوده که شعب ویژه رسیدگی به اختلافات میان تولیدکنندکان و بانک‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود تشکیل شود که این امر تاکنون تنها در خرم‌آباد محقق شده که امیدواریم دو شهرستان دیگر نیز شاهد ایجاد این شعب باشیم.

این مسوول در ادامه اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسات گذشته قرار بر این بود در صورتی که تولیدکنندگان به نحوه محاسبه جرایم سود بانکی، مالیات و سایر موارد اعتراض دارند و احساس می‌کنند حقی از آن‌ها ضایع شده به دبیرخانه و یا بازرسی منعکس کنند که انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت: در مورد بند واو تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ بانک‌ها مکلف شده‌اند که در صورتی که مشتریانی که دارای بدهی با سررسید تا پایان شهریور ۹۶ هستند را تا شهریور امسال اصل و سود را مطابق قرارداد اولیه بدون احتساب جریمه پرداخت کنند که متاسفانه بر اساس گفته فعالان اقتصادی هنوز این مهم‌ اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات