لزوم اقدام واجدین شرایط کارت ملی هوشمند/ رسانه ها مردم را به دریافت کارت هوشمند ملی ترغیب کنند

فرماندار بروجرد گفت: همه افرادی که سن آن‎ها به 15 سال تمام رسیده است، باید در بازه زمانی باقیمانده نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند رسانه‎ها با ایفای نقش اطلاع‎رسانی خود مردم را به دریافت کارت ملی هوشمند تشویق کنند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا آریایی امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی بروجرد با اشاره به کاربردهای متعدد کارت‎های هوشمند ملی خاطر نشان کرد: همه افرادی که سن آن‎ها به 15 سال تمام رسیده است، باید در بازه زمانی باقیمانده نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند رسانه‎ها با ایفای نقش اطلاع‎رسانی خود مردم را به دریافت کارت ملی هوشمند تشویق کنند.

فرماندار بروجرد در ادامه به علل و عوامل مرگ و میر در کشور و استان لرستان اشاره و تاکید کرد: بیماری‎های قلبی و عروقی سهم 37 درصدی در این میان دارند.

آریایی بیان کرد: نداشتن تحرک، مصرف غذاهای پر چرب و فست‌فودی، توجه نکردن به ورزش و بد غذا خوردن از عوامل بروز بیماری‎های قلبی و عروقی هستند.

وی بار دیگر از رسانه‎ها خواست که با اطلاع‎رسانی درباره مضرات عدیده مصرف غذاهای فست‌فودی و مانور رسانه‎ای در این باره مردم را با زیان‎های عدیده مصرف فست‌فودها برای سلامت بدن آن‎ها آشنا کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: بخشی از بیماری‎های قلبی، سرطان‎ها و تومورها به نحوه غذا خوردن افراد و آگاهی نداشتن در نحوه استفاده از مواد غذایی مربوط است.

آریایی سپس در خصوص آمارهای طلاق در استان لرستان و شهرستان بروجرد گفت: اعلام درصد آمار طلاق تعادل روانی جامعه را به هم می‎زند.

وی سپس به تاثیر عوامل مختلف در پدیده طلاق اشاره و تاکید کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان، اعتیاد و بالا رفتن سطح توقع افراد جامعه از عوامل دخیل در آمار طلاق به شمار می‎روند.

فرماندار بروجرد با اشاره به بالا رفتن سطح توقع زوجین از یکدیگر بیان کرد: برخی‎ها این تصور را دارند که در ابتدای شروع زندگی مشترک باید همه امکانات و شرایط زندگی مطلوب را در اختیار داشته باشند و همه انتظارتشان تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات