اجرای نمایش «۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین» در پنجمین همایش سراسری خرداد

نمایش خیابانی «۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین» در پنجمین همایش سراسری خرداد در تهران اجرا می شود
کد خبر: ۹۰۲۳۴۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نمایش ۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین با موضوع قیام خونین ۱۵ خرداد از هشتم تا دوازدهم خرداد ۹۷ در همایش سراسری خرداد در تهران اجرا می شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان گفت: این نمایش را که سومین اثر نمایشی تولیدی این مرکز در سال ۹۷ بشمار می رودکه پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد کارگردانی می‌کند. کارگردانی که سال گذشته توانست با نمایش « تولیدی لیلی و مجنون» ضمن انتخاب بعنوان اثر برتر بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۶ جایزه را در بخش های مختلف از هیأت داوران این جشنواره دریافت نماید.

سپهوند نمایش ۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین را اثری خلاق با موضوع انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از ویژگی های آثار شاهوردی این است که با زاویه نگاه جدید به موضوعات موجب ایجاد جذابیت برای مخاطب میشود و با بهره‌گیری از ابزارهای ساده صحنه، فضا های دشوار را باز سازی می کند، که همین سهل و ممتنع بودن بر غنای کار او می افزاید.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان گفت: تلاش می کنیم این نمایش پس از اجرا در تهران در مرکز استان نیز اجرای عمومی داشته باشد.

انتهای پیام/

در این نمایش سامان شکیبا، مهدی جودکی، مهتاب زند، حسین ایزدی و میلاد صادق زاده ایفای نقش میکنند، طراحی لباس و فضا بر عهده میثم کردی و رضا ثلاثی است، طراحی پوستر و بروشور را میلاد صادق زاده عهده‌دار بوده و اجرای گریم را کوروش معین فر به انجام رسانده است. موسیقی این اثر نیز حاصل کوشش امیرحسین پیرحیاتی و الیاس غیاثی است.

ارسال نظرات