سفیر اسبق ایران در سوریه:

فلسفه ایجاد رژیم صهیونیستی تسلط بر خلیج‌فارس بود

سفیر اسبق ایران در سوریه گفت: فلسفه ایجاد رژیم صهیونیستی تسلط بر خلیج‌فارس بود و ازاین‌جهت آمریکا همواره سعی کرده است تا کنترل خلیج‌فارس را به دست بیاورد.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین شیخ‌الاسلام در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور مردم و جمعی از مسئولین در مسجد رسول اکرم (ص) کرج برگزار شد گفت: درزمان پهلوی‌ها و تسلط طاغوت بر ایران، آمریکا نه‌تنها برجهان بلکه بر ایران هم حکومت می‌کرد و این حاکمیت تا جایی بود که در مجلس ایران تصویب شد که نژاد ایرانی از نژاد آمریکایی پست‌تر و آنان به ما ارجحیت دارند.

 فلسفه ایجاد رژیم صهیونیستی تسلط بر خلیج‌فارس بود

وی بابیان اینکه چهل هزار مستشار آمریکایی قبل از انقلاب در ایران زندگی می‌کردند، اظهار داشت: فاجعه زمانی بود که تمامی قوانین و مقررات ایران توسط آن‌ها تعیین می‌شد و رخداد انقلاب اسلامی تمامی معادلات آنان را به هم زد و پایشان را از کشور ما برید.

سفیر اسبق ایران در سوریه ادامه داد: امام خمینی (ره) با یاری خداوند دل میلیون‌ها ایرانی را به دست آورد و توانست در مقابل ظلمی که به ملت می‌شد ایستادگی کند.

شیخ‌الاسلام افزود: مردم به‌واسطه رهبری بی‌نظیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب توانستند با قوی‌ترین زورگویان جهان مبارزه کنند و حق آزادی و استقلال خود را از آن‌ها بگیرند و همین عزت و عدم وابستگی ایران اسلامی است که خشم همیشگی دشمنان و کینه‌ورزی‌هایشان را موجب می شود.

وی با تأکید براهمیت خاورمیانه و خلیج‌فارس، خاطرنشان کرد: هر کشوری که بر خلیج‌فارس مسلط باشد می‌تواند دنیا را اداره کند و ازآنجاکه 40 درصد سوخت دنیا از خاورمیانه و خلیج‌فارس تأمین می‌شود، اهمیت کنترل آن بری استکبار زیاد است.

سفیر اسبق ایران در سوریه بابیان اینکه فلسفه ایجاد رژیم صهیونیستی تسلط بر خلیج‌فارس بود، اظهار داشت: آمریکا همواره سعی کرده است تا کنترل خلیج‌فارس را به دست آورد و ازاین‌جهت طی چهل سال گذشته به هر جنایتی که توانسته متوسل شده تا انقلاب اسلامی ایران را با مشکل مواجه کند.

شیخ‌الاسلام ناکامی مکر و دسیسه‌های آمریکا در مورد ایران را همیشه ناکام مانده دانست و گفت: پس از انقلاب اسلامی، به رهبری امام خمینی (ره) حکومتی اسلامی به روی کارآمد که همیشه یاور مظلومان جهان بوده است.

وی افزود: اکنون مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه زمین‌های فلسطینیان را غصب کرده، همواره در حالت جنایت نسبت به مردم بی‌دفاع آن است.

سفیر اسبق ایران در سوریه در پایان با اشاره به تأکید امام راحل (ره) بر مسئله فلسطین، گفت: این موضوع آن‌قدر اهمیت دارد که در اولین ماه مبارک رمضان پس از انقلاب، روزی را به‌عنوان "روز قدس" نام‌گذاری کرده و تا به امروز ملت انقلابی ایران اسلامی، صحنه‌های غرورآفرینی را به ثبت رسانده‌اند.

شیخ‌الاسلام افزود: مردم همیشه درصحنه ایران با حضور منسجم خود در این روز، به دنیا نشان خواهند داد که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها