فرمانده سپاه آستارا در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز ارتحال امام در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ه) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در آستارا با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تقارن آن با لیالی قدر و روز ضربت خوردن حضرت علی (ع) اظهار کرد: امام خمینی (ره) بااراده محکم خود و توکل بر خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) و پشتوانه مردمی توانست انقلابی را به ثمر برساند که امروز الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان شده است.

وی به نقش حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب و آگاهی جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از اصول بارز امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه یکی دیگر از اصول امام (ره) اتکا به کمک الهی و اعتماد به صدق وعده الهی است گفت: در بعد خارجی، امام (ره) صریحاً در جبهه مخالف قلدران بین‌المللی و مستکبران بود و در حمایت از مظلومان هیچ ملاحظه‌ای نمی‌کرد.

آرمان، سالرزو ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی برای تبیین و نشر اهداف و افکار نورانی این عالم فرزانه دانست و خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های این ایام برای انتقال اهداف نورانی امام خمینی (ره) به نوجوانان و جوانان بهره ببریم.

وی از برگزاری دسته عزاداری خیابانی با حضور عاشقان ولایت به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ه) باشکوه خاصی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دسته بزرگ عزاداری خیابانی ساعت 10 صبح روز دوشنبه ۱۴ خرداد همراه با مداحی و سینه‌زنی از مقابل سپاه ناحیه آستارا به‌طرف مسجد محمد رسول‌الله (ص) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، برگزاری مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر لوندویل و کلیه مساجد از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بندر آستارا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات