مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

تعلیم و تربیت رویکرد اصلی بسیج فرهنگیان است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تعلیم و تربیت رویکرد اصلی بسیج فرهنگیان است که توجه به این دو مقوله اهمیت آن‌را به‌طور کامل نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسن حجت‌پور، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اقدامات و تعامل آموزش و پرورش با سپاه و مجموعه بسیج فرهنگیان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی تقدیر کرد و گفت: تعلیم و تربیت رویکرد اصلی بسیج فرهنگیان است که توجه به این دو مقوله اهمیت آن‌را به‌طور کامل نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اثربخشی بسیج فرهنگیان در عرصه‌های مختلف اجتماع، اظهارکرد: اهمیت بالای این موضوع ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگیان متخصص و کاردان را در عرصه‌های مختلف برای به دست آوردن خروجی‌ مناسب ضروری ساخته است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه لرستان ادامه داد: تلاش در جهت تحقق مطالبات و فرامین حضرت امام حمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت از دیگر دغدغه‌های مهم سازمان بسیج فرهنگیان است.

رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار به رسالت مشترک سپاه و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ و آموزش اشاره کرد و گفت: تلاش برای اعتلای بُعد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و اعتلای آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، دغدغه مشترک آموزش و پرورش و بسیج است.
وی به آمادگی آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب برنامه‌های مشترک با سپاه تأکید کرد و افزود: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد رسالت مشترک استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات