خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه تبریز:

امام راحل با الهام از حضرت علی(ع) در برابر قدرت ها ایستاد

امام جمعه مراغه در آیین بزرگداشت ارتحال امام راحل در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و ضربت خوردن حضرت علی (ع) گفت: امام راحل با الهام گرفتن از حضرت علی(ع) در برابر قدرت های بزرگ دنیا ایستاد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره در گفتار و سخنان و نیز عمل خود مانند جد بزرگوارشان علی(ع) ثابت قدم و استوار بوده و جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با شخصیت استوار خود، آمریکا و قدرت های شرق و غرب را تحقیر و آن ها را در نزد افکار عمومی در هم شکست.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امام راحل در نامه تاریخی به رهبر شوروی، درهم شکسته شدن استخوان های سوسیالیم و کمونیسم را یادآور شد که این سخنان از کسی بوده که به خداوند متعال اتکا داشته است.

وی با بیان اینکه امام راحل الگو گرفته از شخصیت بارز و بی نظیر حضرت علی(ع) بود گفت: دوست و دشمن همواره به قدرت و فضائل معنوی و شخصیتی ایشان معترف بودند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش امام راحل در شکل گیری قیام خونین 15 خرداد افزود: امام حتی در زمانی که دستگیر شد از رژیم و مزدوران آن نهراسید.

وی ادامه داد: شهدای گمنام و مظلوم این قیام باب ایستادگی در برابر رژیم طاوغت را باز کرده و ابهت آن را درهم شکستند.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: شهدای قیام 15 خرداد در زمان غربت اسلام از امام خمینی (ره) و ارمان های انقلاب دفاع کرده و استوار و محکم در برابر قدرت ها و رژیم منحوس پهلوی ایستادند.

 در این آیین که با حضور گسترده آحاد مردم و مسئولان رماغه در مسجد جامعه این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان به نوحه خوانی و عزاداری در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها