مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

۴۰ زمین چمن مصنوعی روستایی در لرستان احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: درصددیم ۴۰ زمین چمن مصنوعی روستایی در سراسر استان احداث کنیم و با فراهم کردن زیرساخت‌ها، خدمات خوبی به روستا‌ها داشته باشیم تا از مهاجرت به شهر جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌یاور عزیزپور در مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی روستای سراب حمام پلدختر با اشاره به اینکه این روستا ظرفیت‌های خوبی در بحث ورزش دارد و نیاز است که زیرساخت‌ها را تا حد امکان فراهم کنیم. اظهار کرد: از اعتبارات ملی پروژه زمین چمن مصنوعی را با هدف اینکه در هفته دولت به بهره برداری برسد، در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در این شهرستان افزود: خانه ورزش روستایی در تعدادی از روستا‌های شهرستان پلدختر ایجاد شده و می‌شود که بحث تجهیز آن‌ها را در دستور کار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: امروز نیز تجهیزات ورزشی به برخی روستا‌های شهرستان داده خواهد شد تا بخشی از نیاز‌های این بخش فراهم شود.
وی گفت: درصددیم ۴۰ زمین چمن مصنوعی روستایی در سراسر استان احداث کنیم و با فراهم کردن زیرساخت‌ها، خدمات خوبی به روستا‌ها داشته باشیم تا از مهاجرت به شهر جلوگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات