مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس

هرکس امروز به دنبال گفتمان امام (ره) است باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشد

حجت الاسلام درویشی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامی داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد گفت: با رحلت امام بزرگوار خیلی از دشمنان نظام بدنبال بر گرداندن نظام اسلامی به دوران ستم شاهی بودند.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۰۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان , حجت الاسلام درویشی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامی داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد گفت: با رحلت امام بزرگوار خیلی از دشمنان نظام بدنبال بر گرداندن نظام اسلامی به دوران ستم شاهی بودند . اما از آنجایی که نظام دینی و الهی توسط امام بزرگوار بنا نهاده شده بود استمرار این حرکت توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز تحقق یافت و امروز این حرکت با سکانداری معظم له ادامه دارد.

وی با بیان اینکه , هرکس امروز به دنبال گفتمان امام (ره) است باید گوش به فرمان گفتمان ولی فقیه زمان رهبر عزیز انقلاب باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس افزود: امام بزرگوار باروح بلندی که داشت در برابر طاغوتیان و دشمنان اسلام تمام قد ایستاد و از انقلاب و نظام دفاع نمود . امروز هم این شاخصه در دوران مقام معظم رهبری وجود دارد و با هدایتهای ایشان جهان اسلام رابه حرکت در آورده است , و انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است و کشورهای منطقه انقلاب اسلامی ایران را الگو خود قرار داده اند . و امیدواریم این حرکت اتصال پیدا کند به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) .

ارسال نظرات
آخرین اخبار