رئیس بسیج رسانه هرمزگان:

مدافعان حرم مردان راستینی هستند که از مرزهای کشور مخلصانه دفاع می‌کنند

رئیس بسیج رسانه هرمزگان با اشاره به شهادت دومین شهید هرمزگانی مدافع حرم گفت: مدافعان حرم مردان راستینی هستند که شجاعانه و مخلصانه از مرزهای کشوردفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرتضی پیروی منش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: شهادت هنر مردان خداست و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام باشد.

وی افزود: لازم می‌دانم شهادت مدافع حرم خلیل تختی‌نژاد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، مردم شهیدپرور این استان و به ویژه خانواده شهید والامقام تبریک و تعزیت عرض نمایم. 

رئیس بسیج رسانه هرمزگان تاکید کرد: ضمن تشکر و قدردانی از همکاران رسانه‌ای که چه خوب فضای این روزها را با تمثال مبارک دومین شهید مدافع حرم هرمزگانی درشبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و مطبوعات پوشش و اطلاع‌رسانی کردند که تشکر می‌کنم.

پیروی منش گفت: بخاطر پوشش همه جانبه و اطلاع‌رسانی به موقع و وسیع رسانه‌ای شهادت مدافع حرم خلیل تختی‌نژاد، در این مرحله از کار، قدردان تمامی اهالی رسانه هستم.

وی گفت: انتظار است با هماهنگی بیشتر بتوانیم به امید خدا جهت اطلاع‌رسانی و حضور مردم در مراسم تشیع پیکر این جوان رشید مدافع حرم نیز، تمامی ظرفیت‌ها به کارگرفته شود.

این مقام مسؤول گفت: همه می‌دانند که اهالی رسانه و مطبوعات همیشه وظایف خود را انجام داده و می‌دهند؛ لیکن نقش همکاران رسانه‌ای در ثبت و ضبط این برنامه‌ها و مناسبت‌ها بی‌بدیل بوده و در فضاسازی اولیه که انجام شد جای تشکر است.

وی افزود: همزمان با لیالی قدر و شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع)، فرزندی از فرزندان دریادل و شجاع هرمزگان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست، شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای اهریمنی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می‌پردازند.

پیروی منش تاکید کرد: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاک‌شان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.

این فعال رسانه هرمزگان گفت: شهادت مدافع حرم خلیل تختی‌نژاد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، مردم شهید‌پرور این استان به ویژه خانواده این شهید والامقام تبریک و تعزیت عرض می‌نمایم. 

ارسال نظرات