پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به مناسبت شهادت شهيد خليل تختی‌نژاد

روح شهید تختی‌نژاد در جوار قرب الهی آرام گرفت

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان شهادت دومین شهید مدافع حرم شهید خلیل تختی نژاد را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور هرمزگان تسلیت گفت و افزود: روح بلند این شهید در جوار قرب الهی آرام گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد مرادی ظهر امروز با صدور پیامی شهادت دومین شهید هرمزگانی مدافع حرم را تسلیت گفت.

وی گفت: روح شهید خلیل تختی‌نژاد که گمنام زیست و همچون شهید حججی و دیگر همرزمانش که در کارهای جهادی و فرهنگی پیشگام و پیشقدم بود به ملکوت اعلی پیوست و در جوار قرب الهی آرام گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تاکید کرد: شهید تختی‌نژاد یکی از برترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شان و کرامت اسلام بپا خاست و در برابر گستاخی و ددمنشی دشمنان قسم خورده اسلام شجاعانه ایستاد و در بهترین روزها و لحظات خدایی شربت شهادت را نوشید.
مرادی گفت: عروج ملکوتی رزمنده شجاع و سرافراز سپاه اسلام شهید خلیل تختی‌نژاد مدافع حرم اهل بیت (ع) و میدان‌های جهاد و شهادت به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و بویژه مردم خونگرم و ولایت‌مدار استان هرمزگان و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و یاد وخاطره این شهید والامقام را گرامی می‌داریم.
وی در پایان افزود: خداوند روح مطهر و منور این شهید معزز را با اولیاءالله و روح امیرالمومنین حضرت علی (ع) و ارباب بی‌کفن حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش محشور فرماید.

ارسال نظرات