روز قدس محور راهبردی ایجاد وحدت در جهان اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت که روز جهانی قدس کی از محورهای راهبردی و کلیدی ایجاد وحدت در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۰۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید عباس مسعودی در آستانه روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران افزود: توجه به اهمیت و جایگاه روز جهانی قدس و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی این روز بزرگ، اولین بار به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود.

روز قدس محور راهبردی ایجاد وحدت در جهان اسلام است


وی، روز جهانی قدس را محور اتحاد و همدلی مسلمین در اقصی نقاط جهان بر علیه رژیم منفور و کودک کش اسرائیل دانست و ضمن اشاره به حضور میلیونی مردم استان البرز در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس به فرمان معظم له این روز بزرگ و تاریخی را اتحاد، شکوه و عظمت مردم مسلمان بر علیه مستکبران و ظالمان زمانه ذکر کرد.


مسعودی، مقدس بودن این سرزمین، وجود مسجد الاقصی و قبله اول مسلمان در جهان را یکی از دلایل مهم ارزش و اعتبار این روز بزرگ در تاریخ مسلمان عنوان کردو گفت: نباید ذره ای در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی کوتاه آمد همچنانکه مقام معظم رهبری در صبحت های اخیرشان در حرم مطهر امام (ره) بر حضور گسترده در این راهپیمایی با شکوه تأکید کردند.


وی افزود: تبلیغات اسلامی با همکاری 3000 هیئت مذهبی، 100 موسسه قرآنی، 70 کانون فرهنگی دینی، روحانیون مستقر و مبلیغن اعزامی امسال با شکوه تر از سال های گذشته مراسم روز جهانی قدس را برگزار خواهد کرد.


مسعودی اظهار داشت: اسرائیل غاصب با غصب زمین های فلسطینیان و ادامه شهرک سازی تمام تلاش خود را به منظور یهودی سازی در این مناطق بکار گرفته است و این سرزمین مقدس از دیر باز محل منازعه رژیم صهیونیستی و فلسطینان از یک سو و دیگر مسلمان در اقصی نقاط جهان بوده است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: امسال مسلمانان بیدارتر از همیشه در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس مشارکت خواهند کرد تا به این رژیم فاسد و غاصب بفهمانند که زمان زوالش فرا رسیده، رژیمی که رزمندگان حزب الله و مبارزان فلسطینی خواب آرامش را از آنها گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها