نماینده ولی‌فقیه در لرستان

وحدت و مقاومت تنها راه فلسطین در برابر تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیست است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تنها راه فلسطین در برابر تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیست را وحدت، ایستادگی و مقاومت دانست .
کد خبر: ۹۰۲۴۸۹۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است، اظهار کرد: مردم ایران 40 سال است که به تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) به صحنه آمده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز اثرات مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: راهپیمایی امروز ملت ایران شکست خط سازش و خط جریانی است که به‌دنبال سازش با غرب بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تنها راه فلسطین در برابر تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیست را وحدت، ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: امروز ملت اسلامی با مقاومت و ایستادگی سد پولادینی را در برابر استکبار به‌وجود آورده و به‌زودی قدس را از چنگال زورگویان آزاد خواهد کرد.

آیت‌الله میرعمادی به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف اشاره کرد و گفت: با وحدت و ایستادگی ملت مسلمان ثابت خواهد شد که این اقدام آمریکا دوام نداشته و به‌زودی سفارت این کشور از قدس برچیده خواهد شد.

وی بیان داشت: پیام مردم ایران به ملت فلسطین این بوده که قدس متعلق به جهان اسلام است و رژیم غاصب صهیونیستی هیچ‌گونه سلطه‌ای بر ملت مسلمان فلسطین ندارد.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: در طول این سال‌ها ملت ایران همواره با ملت مظلوم فلسطین همراه بوده و همراهی حاکمان کشورهای عربی با آمریکا و اسرائیل نشان از ضعف و زبونی این دولت‌ها دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات