خبرهای داغ:

حضور گسترده مردم شهرستان شادگان در راهپیمایی روز قدس

مردم روزه دار، مومن و ولایت مدار شهرستان شادگان ظهر امروز بعد از شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور گسترده و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه به ویژه مزدوران تکفیری و داعش و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۰۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ظهر امروز راهپیمایی روز جهانی قدس بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد حضرت امیر المومنین علی(ع) محل اقامه نماز جمعه تا میدان امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم مومن و روزه دار این شهرستان برگزار شد.

در این راهپیمایی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شرفی امام جمعه محترم شهرستان از حضور پرشور مردم در نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس که به نقل از ایشان قابل قبول و پررنگ تر از سالهای گذشته بوده تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شرفی پس از گرامیداشت این روز بزرگ اذعان داشتند روز قدس از برجسته ترین ابتکارات و یادگار امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است و نشانه دلبستگی انقلاب و ملت ما به آرمان فلسطین و ماجرای قدس شریف و همیاری و همدلی با مردم محروم و ستم دیده فلسطین اشغالی بوده است.

ایشان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بیان داشتند روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

ایشان افزودند در همین راستا مقام معظم رهبری می فرماید روز قدس اعلام مخالفت امت اسلام با ظلم، جور، ستم و بی عدالتی رژیم سهیونستی غاصب و حامیان آن مانند آل سعود و آل خلیفه است.

وی در ادامه عنوان کرد بیت المقدس شهر پیامبران بزرگ و محل تبلیغ رسالت الهی که توسط پیامبران بزرگ ادیان الهی است و این شهر همواره در طول تاریخ محل استقرار حکومت و پایتخت پیامبران بوده است

ایشان در پایان اظهار داشتند همه ما در این راهپیمایی باید دشمنی ،نفرت و انزجار خودمان را از آمریکا و اسرائیل به جهانیان نشان دهیم چون قدس حق مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها